Toimitusehdot

TILAUSTEN KÄSITTELY
Kaikki tilaukset käsitellään mahdollisimman pian tilausvahvistuksen ja maksun vastaanottamisesta. Saat uuden ilmoituksen sähköpostitse, kun tilauksesi on lähetetty.
Poikkeustapauksissa – kuten suuren tilausmäärän, toimitusviiveiden tai ennakkomyyntituotteissa – käsittelyaika voi olla pidempi.

TOIMITUSKULUT JA -AJAT
– Toimituskulut lasketaan automaattisesti kassalla ennen maksua.
– Toimituskuluihin vaikuttaa tilatut tuotteet sekä määränpää.
– Lähetyksissä käytämme pääasiassa Suomen Postia ja heidän hinnastoaan.
– Toimitusaika riippuu määränpäästä.

TOIMITUSALUEET
Jos maasi ei ole valittavissa määränpääksi, ota yhteyttä meihin yhteydenottolomakkeella – voimme mahdollisesti järjestää toimituksen tapauskohtaisesti.

TULLIT
Tilauksesi voi olla tullien tai maahantuontiverojen alainen kun se saapuu kohdemaahan. Mahdolliset tullimaksut ja verot ovat asiakkaan vastuulla, eikä niitä sisällytetä tuotteen hintaan tai toimituskuluihin.

KADONNEET TAI VAURIOITUNEET TOIMITUKSET
Emme vastaa kadonneista tai vaurioituneista lähetyksistä sen jälkeen, kun ne on luovutettu kuljetusyhtiölle. Jos lähetyksesi katoaa tai saapuu vaurioituneena, ota meihin kuitenkin yhteyttä.

PALAUTUKSET
Jos tuotteissa on ongelmia, olethan yhteydessä yhteydenottolomakkeen avulla. Lähtökohtaisesti, tuotteiden ollessa ns. erikoistuotteita, niitä ei voi palauttaa.

KYSYTTÄVÄÄ?
Jos sinulla on tuotteisiin tai lähetykseen liittyviä kysymyksiä, olethan yhteydessä yhteydenottolomakkeen avulla.

fi